Skippa teknikkrångel med kontorshotell
Är du less på att tekniken krånglar? Du ska göra en presentation och måste stressa med datorn, skärmar och kontakter. Eller så störs det vardagliga kontorsarbetet av olika problem och du har inte alla enheter som du skulle behöva. Hyr kontor på ett kontorshotell och spara både tid och pengar.
Hyra kontor på kontorshotell
Idag är det många som upptäckt hur enkelt och smart det är att hyra kontor på ett kontorshotell, istället för att jobba hemifrån eller hyra ett eget kontor för företaget. Det finns många fördelar att som företagare hyra ett kontor som passar dina behov perfekt, istället för att du ska försöka fixa allt själv. Eller köpa in all utrustning som du behöver. När du hyr ett rum eller en sittplats hos Workaround ser de till att allt fungerar. Du fokuserar på ditt jobb, medan de tar hand om allt digitalt och andra praktiska problem som uppstår. Du kan också hyra ett konferensrum om du ska ha ett större arbetsmöte, hålla i en konferens eller en viktig presentation. Hos Workaround hittar du lediga kontor i Stockholm både innanför och utanför tullarna.
Fördelarna med kontorshotell
Det finns många fördelar med att dela kontor med andra företagare. Förutom att du sparar in pengar på att inte behöva köpa in all utrustning själv, så kommer du lätt i kontakt med andra företagare. Du träffar dagligen framtida arbetspartners och personer att lära dig mycket av. Miljön på ett kontorshotell är energiskt och du får mycket inspiration. Du kommer också lättare att kunna följa med i din bransch och utvecklingen i samhället.
Passande kontor
Hos Workaround kommer du kunna hitta ett kontor som passar just dig. Du väljer om du vill hyra ett rum eller en hel avdelning på heltid, eller om du vill hyra en kontorsstol ett par dagar i veckan. Du kan också välja att hyra in dig på ett kontorshotell om du ska ha ett viktigt affärsmöte eller hålla i en workshop. Istället för att dina samarbetspartners eller kunder kommer hem till dig så träffas ni på ett snyggt kontor i centrala Stockholm. Det ger ett mycket mer professionellt intryck.